we will nevere say bye



Vaknade klockan ett idag och orkade inte stressa när man är nyvaken så jag satte på en film och låg här och mös med bästis istället. Vi såg "aldrig utan min dotter", den var helt sjuk! I amerika var pappan helt normal, till och med bättre än de andra amerikanerna, men när de kom till Iran blev han sjuk i huvudet och började slå sin fru och även sitt barn. Ville hoppa in i filmen och boxa han.

Nu ska jag snart göra mig iordning för en kväll med tjejerna. Vi funderar lite på en spelkväll med lite annat folk? Öhh vintern är så jäkla tråkig. Allt man kan göra är att se film och äta. Känner mig riktigt tjock, vill träna.

Men först ett O.C avsnitt? HEHEH♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY snygg bild ;)

skynda skynda :D

sorrrrry men nu är godiset slut :(:(:( <3 <3 <3

2011-01-06 @ 18:44:05
URL: http://turnush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0