italia

There are butterflies flying around in my tommy, I think they've gone crazy. Cause this is a feeling I never felt before.



Nu är resan helplanerad och jag är helnöjd! Jag har redan börjat planera mina dagar, sola, sola, bada, duscha, äta, festa. Kommer sakna Andre och alla de andra vännerna ifrån Lignano efter att nästan ha bott där nu i ett par år höhö. Men nu är det fan dags och vigda vyerna litegran. Ensamt i början men jag har alltid min kusin och min bror yeah.

Faaaaaaaaaakk gå snabbt nu! 17:de Juni tror jag det var vi skulle åka, kommer hem i Juli. L-Ä-N-G-T-A-R! Första året, på väldigt länge, som jag åker utan att ha någon att sakna här hemma. Förutom mina BÄSTA KOMPISAR dårå. Men vi åker igen året därpå *bliiink* visst gör vi det cheyer? H3h3h3.

Frågan är om jag ska se om jag hittar nån buss som kan ta mig till Lignano för att hälsa på. Har så mycket att berätta. Och yää, dont hit me, men jag vill se hur det går för Andre höhö. Det var så längesen nu. Får höra med honom om det ens är lönt. Men alla de andra, gaough. Gimmie that time and place right now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0