bad girl gone good

Håret uppsatt, glasögonen på and i'm ready to rock... Öh mena study haha. Har nyss suttit och ätit mig mätt på knäckebröd, päron och vatten. Helt awesome vad nyttig jag är. Nu är det bara dags för att dra upp pennan och pappert för att köra igång. Nu jävlar ska jag bli duktig förihelvete. Egen företagare ska jag fanimej bli.

Träffade Svenskalandslaget (i handboll) idag och tog en autograf till Thörn. Tror han hette Niklas Ekberg. Övertrevlig kille det där!

Det ser ut som jag inte sovit på hela veckan och tro mig. Det är inte bara som det ser  ut som för jag har verkligen knappt sovit. Börjat tidigt varje dag och gått långa dagar. Dock har jag bara börjat tidigt p.g.a träningen. Men det är fortfarande tidigt!

Kommentarer
Postat av: fanny bunnyy :)

what the fuck are you talking about? jobba med vad med diana? hahaha

jag äter ölkorv och du knäckebröd dummer!

2011-01-27 @ 17:20:06
URL: http://fannypalsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!!!!!!!!!!!

HHAHAHHA vet vem han är nu juuu! ekberg !!!! vettu snygg han är hahahah o bra :D straffläggaren :D IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH ! :D <3

2011-01-27 @ 21:13:49
URL: http://turnush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0