tears wont stop fallin



Denna långhelgen har varit perfekt, just vad jag behövde, att leva lite. Om inget annat så kände jag mig verkligen levande i morse. Vilken jävla huvudvärk, trodde jag skulle spy.

 Drack tre glas juice till frukost och stack sedan tilll tandläkarn. Jävlar i det, deras bedövningssprutor är fan heller små. Men höll mig både från att svimma och gråta. Dock fick tandläkarsyster (eller vad det heter) sitta och hålla mig i handen och säga åt mig varannan sekund att andas hehe.

Vaknade på en knölig soffa i morse dock... Så efter tandläkarn kom jag hem laga soppa och däckade. Nu däremot är jag rätt pigg och ska upp om ett par timmar igen. Jag är så azum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0