music makes life easier♥



PLUGGAR!

Hela denna dagen har jag varit superduktig. Först och främst går och gör ett prov som jag egentligen hade bestämt mig för att skita i. Dessutom gick provet bra! Det var ju enkelt, särskilt när läraren inte var i klassrummet hela tiden.. Nej jag fuskar aldrig. Vi hjälptes faktiskt åt allihopa. Teamwork kallas det. Sedan så går jag även till spanskan där jag helt hade glömt bort att vi hade glosprov, and say what, alla rätt utom 1. Hur awesome är inte jag? Borde börja vara mer aktiv i skolan kanske?

Nu sitter jag faktiskt och småplugga FeK1. Världens tråkigaste ämne typ men måste ändå kunna det då jag vill bli egenföretagare, vid sidan om fotbollen då.

Äh nu ska jag lägga upp en företagsbudget, woho!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0