it's the climb



TVÅ MÅL:
Mina två nya mål är att äta nyttigare (mycket nyttigare!!) och bli vig. Idag när jag kom hem från skolan åt jag kex med jordnöttsmör, choklad och godis, sen åt jag hamburgare till mat. Ändå har jag varit nyttig idag jämfört med annars. Ni skulle bara veta vad, och hur mycket, jag äter! Vill dra ner på det onyttiga och öka på mina 110% på planen.
 Vig är aldrig fel att bli, särskilt inte när man spelar fotboll. Tror ni Ibra är stel som ett kylskåp? A big nono!! Han är faktiskt riktigt vig. Sen är det rätt coolt att vara rörlig också heheeh.

Träning:
Hade acceleration och kordination's träning imorse med fotbollen. Tråkigt att inte få röra en boll på ett tag till, men detta är riktigt nyttigt ändå.
 Nu har jag precis kommit hem ifrån en runda i lilla Oxie. Blev lite kondition och nu blir det mage och stretching. Sparar de andra musklorna till morgondagens gym. Fortsätter på armar och ben där även denna veckan.

Oh Gud vad pepp jag är. Vill ut på en grön plan nu och bara lira!♥

Kommentarer
Postat av: Vem tror du?

Du vill mycket du.. HAHA!! Loooser!!

2011-01-18 @ 20:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0