turkiet

Det blir även Turkiet för mig i sommar tillsammans med Fanny, Amanda & Denisa, och kanske ett par andra killar. Överhärligt, längtar som in i helvete. Ser ut som denna sommarn kommer bli en av de bästa *pepparpeppar*. 2011 är såååå mitt år, i can feel it.

Det ända tråkiga är att jag ska jobba som en gris fram till Juni. Alla jävla läxor dödar mig, sitter här med en bunte framför mig men tror att jag väljer sängen istället. Sen ska jag jobba, jobba också, skaffa mer money. Ändå härligt. Det skrämmer mig att jag är 18 nästa år.

Detta blir en sommar med mycket familj, fotboll & vänner. Det låter super i mina öron. Here I go, living my dream.


Kommentarer
Postat av: fanny.

ohhhhh turkiet!!



men ja jag gilla din utmaning! haha heheh

pluggar nu...:(

2011-01-12 @ 14:13:27
URL: http://fannypalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0