once a pro, always a pro



Mhhh gröt  n-a-t !

Ew det var precis lika äckligt som jag kom ihåg det. Nu förstår jag igen varför jag slutade äta det.. Men vafan, nyttigt ashell. Dock ska jag nog ta ett choklad till efterrätt hoho. Nej skoja, men är faktiskt sugen på godis. Sura döskallar, world's greatest. CALMA FELICIA, CALMA !!! Snart fredag, då ska jag kränga. Tills dess ska jag (försöka) äta nyttig/are.

TRÄNING:
Imorse var det gym och jag fortsatte träna arm-och ben musklor främst. Mitt knä är inte och leka med just nu asså, fy tusan vad ont det gör. Så på överträningen (tränade extra) tränade jag buk, balans och mage.

Känns skönt att ligga hemma i soffan och känna sig utpumpad oyä. Funderar på att ta en liten löparrunda ikväll. Hade suttit ganska fint faktiskt.

Planerar på att ringa i början av nästa vecka istället så jag hinner träna upp mig ännu mer. Och juste, har två träningar på fredag morgon AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0