life's just a game, play it well



Har fortfarande inte börjat plugga än. Känner jag mig själv rätt kommer jag inte börja heller. Okej mitt nyårslöfte var att bli mer aktiv i skolan.
 Jag har inte riktigt den "pluggfasen" som alla andra har i och med jag alltid brukar kunna allting utantill. Förut gick jag till prov jag inte ens visste vad det var och fick nästan alla rätt. Nu är det dock lite andra bullar i gymnasiet, fortfarande superenkelt om man orkar läsa igenom det en gång. Tyvärr orkar jag inte det då jag somnar efter ett halvt kapitel i den tråkiga boken.

Trots detta så kan jag inte påstå att jag är trött på skolan. Jag älskar skolan! Men jag orkar inte plugga för det hehe. Ahh nu börjar jag få ont i huvudet, ser knappt vad jag skriver längre. Glömde sätta på mig glasögonen igen. "Hej jag heter Felicia och är typ halvt blind, precis som en 80-årig kärring."

Får lita på optikern och använda glasögonen hela tiden i ett år så kanske jag slipper dem sen.... Eller så är det värre. Ohhhmagush. Jag ärver allas dåliga gener hela tiden. Okej ifrån den snubben finns väl knappt några bra gener, men ändå.

Nu ska jag fortsätta kolla några avsnitt till ifrån O.C SEN ska jag plugga. Promises. ..... Om jag inte somnar då vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0