let's not think about tomorrow



Det har varit en super fredag, inte fest kul men samtidigt inte film tråkigt. You know what I mean? En precis lagom fredag med andra ord. Var några stycken hemma hos mig. Vissa drack, andra inte. Vi bara mest ... hängde? Stack ut och spela lite fotboll mitt i natten. Nu sitter jag här ensam och ska strax göra mig iordning för bedtime.

Imorgon blir det ett tufft, men roligt schema. Dessutom är det långhelg för mig denna helgen då vi är lediga på måndag, woho! Fast..... Tandläkarn klockan tolv på måndag är ett stort minus.

Okej nu babblar jag på. Är svin hungrig men ska trotsa hungern och slå på ett avsnitt av The O.C. Snart har jag sätt alla fyra säsonger, buhu (u)..

BTW, Favorit ringen på nedersta bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0