jag är trött på att vara trött

En fest för ett tag sedan :)


Mina ögon de kliar och mina tankar går i tvåhundranittio just nu.

 Har nyss haft en supermysig dag med Sarah & Thörn med massor av godis, skratt, chips, film och prat. Ett perfekt fredagsmys helt enkelt! Jarru ... Funderar på att dra mig till sängen med tanke på att jag kanske ska upp och jobba imorgon. Annars ska jag bara plugga och träna. Känner att det behövs just nu.

Ibland har man inga valmöjligheter och ibland måste man välja mellan hundra saker. Känner hur stressen kryper längs hela kroppen och trampar på varenda nerv. Men sömn hjälper mot allt har jag fått höra. Tänkte ta och testa det. Kanske bara är slutkörd helt enkelt. Min hjärna är i alla fall..

Kommentarer
Postat av: firrepirre

haha trodde du var G va?

2011-01-18 @ 20:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0