its a new era

Allt jag fått i mig idag är en skål med nudlar, till och med de höll jag på att spy upp. Ew så äckligt, hatar att spy! Jag kunde inte ens äta en köttbulle, uehhhhhh. Och jag som älskar köttbullar...

Sitter fortfarande här i pyamasen med värsta munlukten. Alldeles strax ska jag börja göra mig iordning. Hmmm.. What to wear today? Jag orkar inte ens öppna min garderob, den är proppad, båda två. Mitt nyårs löfte är att städa dem, men man har ett helt år på sig att klara av det va? För det är inget jag orkar deal with right now. Öh, känner hur många timmar som kommer försvinna ur mitt liv när det är dags -.-

NÄ usch nej. Dags att sätta igång nu yao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0