i tried to be perfect but nothing was worth it



Mitt lov är så gott som slut redan -.- .. AH, hur länge har jag pluggat? Två timmar? Och är redan trött! Nu har jag dock haft en timmes "paus", kollar runt på youtube, kollat kläder, skor, kollat facebook. Nu ska jag fan ta mig kolla ett avsnitt på O.C, sen är det dags för mat och sen ska jag plugga lite till.

Idiotiskt att jag ska lära mig så mycket skit på en vecka. Jag ser ingen andledning till att kunna det då jag inte alls har någon användning utav detta, varken i framtiden eller nu.

Mitt nyårslöfte är att plugga upp mina studier igen. Men fan vad lat jag är. Har ingen kondition i att plugga längre hahaha. Klarar jag detta på en vecka är jag skyldig mig själv ett par skor!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0