i do it for myself


min söta vove ♥

Just nu känns det lagom kul att jag har skjutit upp allting till idag. Plötsligt har jag en himla massa grejer att fixa och dona med. Tror inte ens att jag kommer hinna träna idag (u). Fast jag ska inte klaga, älskar att ha ett pressat schema. Då uppskattar man ledigheten betydligt mer och använder den till sina närmsta.

Kom i alla fall precis hem från jobb. Vilken lättnad det känns att ha börjat jobba lite smått. Snart blir det betydligt mer dock, men en lätt start borde väl alla få? Det ser ut som detta kommer bli ett bra år, många dörrar som redan öppnats. Super. Tvinga mig inte välja mellan jobb och fotboll bara.

Nääää.. Dusch nu, känner mig asäcklig. Sen verkligen MÅSTE jag plugga !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0