gotta tell this

Där ligger FULLT med chips på mitt golv. Helt aamazing att jag lyckades med det på den lilla tiden jag är hemma. Trodde jag skulle slippa städa idag, but i aint.

Hittade några SMS ifrån inatt/morse:

1. "Över fattigt är cepe sugen på chips."
2. "HAHAHA jag snodde chips"
3. "Äter chips ifrån golvet"
4. "Dom trillade ifrån mig. Fattigt äta chips utan dippa"

Jaaaaaa....... Jag åt chips ifrån golvet. Jag pratade i telefon med en GAMMAL killkompis, jag bölade, jag skrattade, jag åt chips på golvet & jag sa dumma saker. Hey im just me.... OCH AHAHAH, där var en kille på festen jag bråkat rätt mycket med p.g.a en andledning hehehe. Han sa dock förlåt på festen, men efter ett par shottar och drinkar till puttade jag ner honom i en stor fet snöhög och gick därifrån. Ibland är jag så kingig. Och ja vi är vänner nu igen, jag och han. :)

såhär fint låg mitt hår innan kaoset började igår h3h3h33.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0