FOTBOLL ♥

Vilket härligt träningspass imorse!!! Dock var det sista gången jag använde brun utan sol. Såfort jag blev varm började det lukta riktigt äckligt och när jag tog av mig min vita (ja smart, jag vet) tröja så hade den färgats om till brun. Så nu får jag väl nöja mig med att vara vit resten av vintern. Tur att det snart är vår då solen börjar komma fram lite.

Körde mest armar och lårmusklor idag. Jobbigt men fetkul och skönt. Nu kanske jag äntligen får lite musklor på mina klena armar. Längtar redan till nästa onsdag. Har ju fler träningar innan dess, men gym är roligast under vintern när man ändå inte kan spela.

så rolig bild hahah.. känner att jag kommer få stryk av en viss person imorogn när jag kommer till skolan höhö.

Kommentarer
Postat av: Johanna

SNYGG BILD ;D

2011-01-12 @ 18:39:39
URL: http://turnush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0