examen here i come.

Suttit i två fucking timmar med min jävla företags ekonomi, två timmar och fortfarande på första kapitlet. Ibland blir jag så trött på livet asså. Okej jag vill bli egenföretagare men det gör det inte roligare att plugga för det. Jag tror allt blir rätt självklart sen när jag väl skapat mitt jävla företag. Inget skit som behöver läsas in redan nu med en massa konstiga ord som man ska kunna. Dessutom är där så jävla mycket matte med i bilden, böh hatar matte.

Vill ni veta en rolig sak också? Jag pluggar aldrig. Men idag skulle jag vara duktig. Så börjar jag plugga på fucking fel kapitel. Så nu kan jag ett helt kapitel helt i fucking onödan. Det är därför jag aldrig pluggar. Bara så ni vet. Hoppas ni känner min frustration.

Äh nu ska jag fortsätta med kapitel fyra. WOHO! Fast först engelskan då den är till imorgon. För jag bryr mig verkligen om vad en symbolism är, ja jo verkligen!

vill spela, nu nu nu nu nu NUUUU !!


Kommentarer
Postat av: Kenza

Fin blogg gumman, Forsätt så som du gör så lovar jag att du kommer komma långt :)

2011-01-13 @ 00:39:25
URL: http://kenzas.se/
Postat av: ellinore

har en frågestund på bloggen just nu, gå gärna in och ställ en eller flera frågor!



Fin blogg du har! :)

2011-01-13 @ 01:19:29
URL: http://ellinoremittiblekinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0