don't like to come early to a meeting.

me & and firas at a boring leasson.


Ibland blir jag så himla trött på mig själv.... Hade planerat dagen helt bra med träning, tandläkarn, plugga & sova. Gissa hur tidig jag var till tandläkarn? - EN HEL VECKA! Fan.. Nu är jag här hemma och känner ingen lust till att plugga, ingen lust till att städa, ingen lust till något. Missar tre lektioner helt i onödan och jag vill sova. Dessutom är jag hemma helt jävla ensam alla andra har jobb, skola, träningar och allt vad det heter.

Nästan så jag är sugen på att kränga godis istället. Bara för att liksom. Äh nu ska jag laga gröt och sedan köra igång med lite företags ekonomi? Inte för jag orkar egentligen men ändå.

FAN..... Fortfarande irriterad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0