de sista bitarna faller på plats


Hittade min gamla blogg nyss. Den skrevs under x antal månader i nian. Nian var inget bra år för mig, ett ritkigt sugigt år faktiskt. I min blogg skriver jag om alla bråk med vänner, familj & pojkvän. Jag skriver också hur mycket jag älskade honom och hur kär jag var. Nu när jag läser det och tänker tillbaka så visste jag inte ens vad kärlek var.

Usch nej. Tur det är nytt år. Sista halvåret av 2010 hände ett under. Mognade och började fatta mer om livet. Borde kanske lämna ut den bloggen till alla fjortisar idag som tror det är tillsammans med deras livskärlek. Eller som vill hoppa från ett berg för att "killen" dumpar dem.

Livet blir inte alltid som man tänkt sig. Ibland blir det ännu bättre!
now im living the dream for real.

P.S JAG ÄLSKAR MINA VÄNNER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0