cleaning out my room

yes, jag förfestade innan förfesten h3h3.
when I drink I do it right, like a G6.


Heysan everyone . Vaknade tio, gick upp och åt frukost, gick ner och la mig och somnade om till halv två. Ibland känner jag mig så himla lyckad! Fram tills nu har jag bara städat, nu börjar det faktiskt bli rätt fint på mitt rum igen. Nu är det bara kläderna som ska in i garderoben kvar. Det blir inte lika lätt. Min garderob är proppfull! Till och med så att den har börjat gå isönder nu -.- Hemskt & jag behöver en ny garderob!! Gärna en walk in closet ooh what a dream.

Inatt drömde jag om två par skor jag kollat in en längre tid. Om jag till och med har drömt om dem så måste det väl vara ödet att köpa de?!  Nu vill jag till stan, nu, nu, nu, nuuu! I WANT 'EM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0