bring summer back



I'm having a bad day. Ni vet då man trivs som bäst under täcket och musik i öronen. Att må dåligt utan någon andledning är det tråkigaste som finns. Det är säkert för det är helt grått och trist överallt. Säg en gång man hade en dålig dag under sommarn? Ingen, just det. Jag behöver solen nu, den sprider glädje. Här i denna tråkiga, mörka, iskalla hålan hittar jag då fan ingen glädje. Jag vill kunna springa ute barbent, gå ut mitt i natten utan att frysa. Jag vill kunna njuta av livet. Känns snart som jag vuxit fast i den här sängen....

Aw min vove är så söt, kryper upp i mitt knä och myser. Fast nu springer han och hämtar en leksak. Tror han vill leka lite haha.

Nej nu ska jag börja göra mig iordning och få bort den här dumma känslan. Sen ska jag försöka äta lite också. Man tappar matlusten av den denna jävla huvudvärken. Känns som man ska spy upp allt närsomhelst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0