awesome

Vilken awesome helg! - det märks för nu börjar jag bli sjuk också. Hostar som en gris och det gör ont i hela halsen. Fuck NU är inte rätt läge att bli sjuk i.. Illa mår jag också. Har haft sug efter ost och lök hela dagen. Är det ens lagligt att vara sugen på det?! Helt stört.

Är riktigt död nu. Inte lätt och festa två dagar i rad inte haha. Nej usch imorgon börjar en jobbig vecka. Bäst jag lägger mig tidigt idag. Just det imorgon har jag en fyra timmars föreläsning i skolan. *Skriker av lycka!* ... Nat. Planerar att packa med mig en liten massäck, men jag kan väl fan inte sitta där och knapra på knäckebröd haha. Det låter ju fan helt mycket när man tuggar.

Äsch det är morgondagens problem. Nu ska jag kolla ett avsnitt från O.C. Ja, jag är beroende. O.C & DHW är lätt de bästa serierna!

Mmhh, vi älskar spegelbilder ...!
Var ute och sprang en mil (?) idag också. Riktigt jävla awesome är jag. Tänk er att träna bakis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0