a little piece of me

Söt trött chey!


Yää, färdig duschad, färdig insmord och nu är det dags för att noppa my eyebrowns. They are just like a hairy mess! Haha tänk när mina kompisar från italien läser detta, de kommer tro att jag har värsta buskarna h3h3h.

Uh jag kommer inte orka plugga idag känner jag.... Orka vi har så mycket läxor som måste göras? Ge oss lite fritid istället så vi kan ha ett liv! Det är fredag  och jag tror jag ska dö av trötthet. So not okey.

Höhö min mormor & morfar + min moster & hans man + barn (kusiner) har redan kommit. Ja jag är S.E.G.A.S.T! De är i full gång och planerar redan tror jag. Nu ska jag göra dem sällskap vid godisskålen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0