a drop in the ocean



Hittade ett par perfekta sunglasses idag när jag var ute och shoppa. Saknar sommarn, behövde ett par nya och dessutom har solen börjat sticka fram lite då och då♥

Blundar jag så dyker perfekta bilden på Italien upp i skallen på mig. Oh vad jag längtar till man kan börja vara ute i shorts och t-shirt utan att frysa halvt ihjäl. Till man kan sitta med ett par kompisar runt en lägereld på stranden, sjunga, äta och ha kul. 2011 kommer bli the summer. Det är jag helt säker på. *peppar peppar*

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-13 @ 04:58:43
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0