I'm Ms lonely

Vilket öde det är att ligga hemma utan att kunna äta något och inte ha någon att prata med. Är dessutom för pigg för att sova nu med. Men rör jag mig mer än tre meter får jag host attack och spyr. Halsen är lite bättre idag men dock har jag tappat rösten.

Nej jag orkar inte vara sjuk längre! Nu ska jag försöka ta mig väldigt sakta in till badrummet för att försöka duscha av alla bakterier. Har legat och sovit i en tjock tröja och mjukisbyxor inatt för att jag skulle svettas ut alla bakterier. Hehe det resulterarde bara i att jag känner mig som en svettig luffare idag.

Kul att läsa om hur sjuk jag är varje dag? Haha... Har inget annat att skriva om. Önskar jag kunde äta.......

jag och bestfriend i somras ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0