you won't know if i fake it

Kom prrrrrecis hem ifrån skolan och därför känns det som klockan är runt tre.... But it's not!!! Den är faktiskt, om jag får be, nämre halv sex! Då ska jag ta och berätta varför klockan nu är så mycket........... FÖR JAG SKULLE HA EN JÄVLA DATOR! Tror ni inte jag var sist på att installera skitet? Och tror ni fan inte att min dator fuckar sig så jag får ta den på måndag istället? Snacka om totally wasted time asså.

Nu ska jag sitta och slösa bort min tid så gott det går fram tills halv tio ikväll då BÄSTIS äntligen har tid för mig mohahhaa. Nä skoja, hon var på min skola idag och jag var på hennes igår. You know, we can make it work whenever, whatever and however.

K I S S E S, B B B E N G T A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0