who do i wanna be?

Vet ikke vad jag ska skriva i bloggen idag. Eller har inte vetat det på ett tag nu egentligen, därför jag varit så tråkig. Det har hänt en massa saker i PL (privatlivet hehe) som jag inte mår sådär hundra över. Men jag bearbetar det tillsammans med mina lovely friends. Är så glad jag har er, shit. Hade hoppat annars.

I alla fall så har jag nyss gjort en exelplarisk (stavning :o?) träning och ska nu sova. Bäst att gå och lägga sig medans man är på topp så att man kan börja dagen lika bra också. Eller hur?
Imorgon har vi vårt första projekt i skolan och jag är helt nervös. Undra hur det kommer att vara, kommer vi va i grupper eller enskilt? Undra ifall det kommer va svårt. Hoppas vi får läxa! Saknar att plugga. Vill ha något att göra imorgon när jag kommer hem haha. Fan va nördigt.

K I S S E S, B B B E N G T A

Kommentarer
Postat av: Beundrare

Du är så satans snygg :)

2010-09-02 @ 19:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0