when teardrops are falling down

Stannade i stan efter skolan tillsammans med Linnea och bara relaxed at Espresso House. Det behövdes och det var riktigt mysigt. Vi gjorde en pakt till en tävling, kan dock inte berätta om vad. Eller vill inte berätta om vad rättare sagt haha. Det lär bli skoj och... Händelserikt? En av oss kanske blir fattig och den andra kanske tjock.

Har pluggat sen jag kom hem från stan och det ska jag fortsätta med nu. Ville bara ta en paus på bloggen. Okej hahaha jag har redan tagit typ flera pauser vid facebook, men ändå, de kan vi låtsas om som att vi inte vet. Har blivit klar med mitt engelska arbete, ekonomi arbete (ska bara förfina de lite) och nu kämpar jag på mitt spanska arbete. Sen har jag bara natur & matte kvar. Matte är inget annat än socialt självmord eller vad man säger. Så jäkla tråkigt.

Förresten så har jag inte bloggat så mycket nu för att det är fett tråkigt att blogga utan några foton. Eller jag har ju gamla foton men hur kul är det i varenda inlägg? Funderar även på en ny rolig sak inom min blogg. Får se om jag can make it happening. Det är något om fotboll i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0