when its right for both of us

Ehhhh träningsvärk i hela kroppen, särskilt skottmusklorna i benen hehehehe. Ikke så nice men ändå fett nice att veta att jag bygger upp musklor igen. Imorgon är det skola och sen träning igen. Sen ska jag hem till min mormor och morfar och låta dem ta hand om mig.

Nä nu ska jag upp till min familj då mina föräldrar drar till Stockholm imorgon. Hoppas det är någon bra film på tv och att vi har nån god frukt jag kan sitta och mumsa i mig. Har knappt kollat i kylskåpet den senaste veckan ens, nu är det dags för en stor genomgång tycker jag hehehe.

P.S kolla hur mina läppar såg ut i morse ?!?!?!?! .... hemska hahaha

K I S S E S, B B B E N G T A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0