when it gets a little bit too much

Tror jag har tagit lite vatten över huvudet. Har cepe mycket läxor och det känns som jag inte kommer klara av det. Matte är inte min grej redan från början, och sen blir det inte bättre av att jag räknar naturmatte heller. Alla dessa jävla projekten går mig på nervorna. Ja alltihopa. Kanske bara behöver ett tag att komma in i rytmen. Jag gillar att ha många bollar i luften samtidigt, men ibland kan det bli förmycket.

Just nu känner jag bara för att kunna umgås med mina kompisar utan att behöva tänka på att plugga. Eller gå upp och sätta mig med mamma utan att få ångest över att jag borde plugga istället. Att kunna finnas där för en person som betyder mycket (läs:mest) för mig fullt ut utan att ha andra tankar som tränger in.

Jag vill helt enkelt kunna finnas där för andra och göra andra glada utan att beskymmra mig för mig själv. Älskar att se andra glada, det blir jag själv glad av. Det var de som hjälpte mig i den svåra tiden jag just passerat. Att bli glad å mina vänners vägnar. Mår dem bra så mår jag bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0