we're going out tonight to kick up every light

Goodmorning everyone!

Idag blir det en superskojig söndag för min del. It's all about the homeworks. Ska strax sätta igång och börja räkna ett och ett halv kapitel matte, när det är klart (vilket säkert inte kommer bli klart idag) ska jag göra min spanskläxa. Efter det kan jag faktiskt inte komma på fler läxor som jag har. Men när jag väl öppnar min kalender kommer där stå 10 fler saker som ska vara klara denna veckan. Men så är de väl när man valt en plugglinje, får se de positivt; jag kommer bli smart i alla fall! Fast det har jag blivit på bara dessa två veckorna tycker jag dock.
 
picutres from last night,
vi är inte som alla andra, det är därför vi är så speciella♥

Kommentarer
Postat av: Tawnie

Haha, ni hade visst roligt!

2010-09-19 @ 18:12:14
URL: http://tawnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0