study, yes again haha

Idag slutade jag skolan tidigt så jag gick in om ett sorts "patistånd" på vägen hem och ställde en massa frågor inom pokitiken. Fan, nu när man vet lite vill man ju veta allt. Men jag fick i alla fall svar på mina frågor, fast ett annat problem uppstod. Jag vet inte vilket jag hade röstat på av Moderaterna och Socialdemokraterna. Tycker de båda partierna har bra åsikter, fast på olika sätt. Får spel på all denna politik som snackas nu, blir inte klok på den. Hur svårt kan det vara?

Håller på att skriva en engelskuppsats just nu, men de Ibra distraherar mig hehehehe. Fastnar i hans jävla youtube klipp hela tiden. Älskar dom, asssså sån king han är!

Shiiiiiit min skjuts till träningen är här snart........... Ska fylla vattenflaskan, ta skorna, benskydden och. Inget mer? AJ DOUN NOW!


Kommentarer
Postat av: Romana

Har frågestund på bloggen, skulle uppskatta om du lämnade någon/några frågor, hur random dom än är :) Skulle vara hur kul som helst!

2010-09-13 @ 18:58:13
URL: http://romanaarnoldsson.blogg.se/
Postat av: IZZI

Sugen på lite gratis shopping? http://www.gratis5.se/user/register/megasus87 är den absolut lättaste sidan att få gratis presentkort! Det räcker med att värva 4 vänner för att få 300 kr i presentkort på valfri butik! För 500 kr räcker 7 värvningar. Jag har själv fått ihop 500 kr på bara några dagar!!

Bli medlem du med, du får 25 gratispoäng om du anger mig som värvare!

Postat av: Linda Olofsson

Rolig bild =9

2010-09-13 @ 20:22:46
URL: http://duimittliv.blogg.se/
Postat av: Hannah hanutten

haha söt felli

2010-09-15 @ 07:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0