singing all to myself

Taggar med loads of music just nu, märker att rösten inte hänger med riktigt hahahahaha. Men av någon andledning låter det mycket bättre nu när jag är helt täppt i näsan. Kanske för att jag inte har så höga förväntningar på mig själv? HAHAHA.

Äh nu ska jag fixa mig lite hehehehhehe orkar inte men jag ser verkligen ut som en död luffare. Inte för jag brukar bry mig om det. Men nu är det faktiskt så att jag ska träffa min man; Zlatan!. Om ni inte visste? Men shh säg ingenting till Helena. Hahahhaa.

Meeeennnnnnnnnnnnnn guys vi hörs kanske innan eller efter. Ah är helt hyper nu! SVENSKA LANDSLAGET, SANMARINO, ZLATAN!!!!! (L)

Sexig luffare och min BH syns inte alls, näääääää! ;-) hahah....

K I S S E S, B B B E N G T A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0