refused to be forgotten

Min insändare är färdigskriven, BAM! Jag har aldrig fått såhär mycket gjort förr, okej jag har aldrig ens pluggat hälften av detta tillsammans i hela mitt liv. Sån snorunge jag var när jag var mindre hahaha, sket i allt. De låter fel när jag skriver mindre då de också var förra året hahah but still, you know what i mean. 

Ska strax gå till sängs, tidig träning imorgon + fredag = natten är ung. Håller bara på att välja ut morgondagens kläder just nu. Fråga mig inte varför jag gör en sån töntig sak hahahha. Ett levande bevis på att man blir som man umgås hahah och ja jag menar er mina små gurkor.

Är de normalt att få damp för man inte hittar en passande tröja till byxorna? Shit nu börjar bli rädd för mig själv. Detta är inte normalt. Nu ska jag sova hahahahhahaha. SNART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0