leave the past in the past

Efter jag & mamma hade städat klart rummet i morse skulle jag skryta i bloggen om hur duktig jag varit, men det blev inte riktigt som tänkt där inte hahaha. 

Mamma: Hur kan du sitta vid datorn 10min innan du ska sticka?!
Jag: Jag bloggar
Mamma: Skolan är framtiden
Jag: Man kan faktiskt tjäna pengar på blogg
Mamma: Ja om man är blond & tom i huvudet !
Jag: Hahahah!
Mamma: Hej bloggen, *tar sig på håret* ah asså idag ska jag göra det, och ooooooohmajgad, vet ni vad? Jag är så jävla snygg, asså ja det är bara så!
Jag: Hahaha sluta jag försöker blogga
Mamma: Det är väl så dem gör hahaha? Ska du också göra så?
Jag: Nej tyst nu du är värre än Kissie hahahaha.

Sen fortsatte hon härma deras videobloggar. Jag lovar, hon hade varit en perfekt bloggare haha vet ni så störig hon kan vara? HAHAHAHA, but still i love her♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0