just two more days

Det var mysigt att bara ägna några timmar åt familjen igen. Mamma gjorde en fläta på mig precis som hon brukade göra när jag var mindre och precis som hon gör på min lillasyster var och varnnan dag. Kändes som jag var 8 år igen. Riktigt härligt.

Jag korsförhörde pappa om politiken, valet och allt det dära. Nu förstår även jag vad skitet går ut på hahah, vet till och med vem jag hade röstat på. Dock bytte vi snabbt samtalsämne till fotboll istället. Han blev besviken att jag inte var på Ibra's träning idag. FANNNNNN!!!!! Jag hade glömt bort det helvete också. Men i alla fall, får se han live om två dagar. Ska vara där på deras uppvärmning inför matchen också, måste se han så mycket som möjligt nu när jag har chansen ju hahah. Shit jag låter helt beroende men vafan ska man göra hahahah.

Nä nu ska jag sova, skola och träning imorgon, kyssssisar :*

K I S S E S, B B B E N G T A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0