it's suddenly so damn right

Nej asså jag har så sjukt mycket jag vill skriva och berätta om, vet inte ens vart jag ska börja. Har försökt blogga tretusen gånger idag och bara suttit med en tom sida uppe, till slut har jag tänkt "nej jag måste nog lugna ner mig lite så jag kan tänka klart", och stängt ner sidan. Nu fem timmar & fyra försök senare så är jag fortfarande lika uppe i varv. Det pirrar i magen & detta är såååå rätt. Jag vill skrika ut högt hur mycket jag älskar min klass, att jag har världens bästa familj, att mina vänner borde vinna världspris i vänskap, och ja så mycket mer!

Denna dagen (trots att den inte är slut ännu) har varit så jäkla bra! Det enda negativa är att jag inte får uppleva en dag som denna med min ÄLSKLINGS BÄSTIS! Ska överraska henne med chips senare tänkte jag. En dag som denna ska jag dela med min älskling. Ahhhh ! ♥♥♥

Till och med så att jag har (försökt) tagit en dagens outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0