in the garden

Vet ni vad jag tänkt på mycket på sistonde? Jag är en jävligt ironsik människa som inte har några gränser alls vad gäller skämt. Allt man kan säga, kan man skämta om typ. Ibland hinner jag inte ens tänka innan jag kastar ur mig kommentarerna. Sen har jag heller inga som alls problem med att gå fram till en person och säga exakt vad jag tycker om denne. Eller ifall det är någon som använder det otroligt mesiga allternativet att snacka skit om mig istället för att säga det till mig så är det också något jag kan börja skämta om. Offentligt! Jag tycker att om man sagt en sak om en person så ska man kunna stå för den saken också, ÄVEN ifall fler personer får reda på de jävla bullshit;et. Skitsnackare är bland det värsta jag vet. Tycker man en sak så står man väl fan för det också, och då ser jag inte problemet med att gå och berätta det för DEN PERSONEN DET GÄLLER IHELLER?! Är det t.ex mig det gäller så har jag rätt i att veta det om någon.

Men nej. Istället är det jag som får "skit" för att jag hellre är rak & ärlig än att gå bakom ryggen och säga det till tusen andra. Jag ser inte vad det tjänar till? Säger jag inte det till personen det gäller kan han/hon väl fan inte förändra det. Sånt kan jag få riktigt spel på.

& Sen en annan sak. Som är absolut bland det värsta som finns. OTACKSAMMA JÄVLA MÄNNISKOR! Speciellt när man måste bo tillsammans med dem...

K I S S E S, B B B E N G T A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0