im in a hurry

Slutade halvfyra idag fast tiden gick faktiskt riktigt snabbt, skönt det. Längtar verkligen inte tillbaka till högstadiet. Även om detta är fem gånger jobbigare så är det samtidigt tre gånger så kul. 1. Komma bort från denna byhålan 2. Träffa nya människor 3. Alla är mer seriösa.

Äh asså. Nu sitter jag och häller i mig lite nyponsoppa, hinner inte äta något annat innan träningen. Får vänta tills Mormor serverar Moussaka ikväll istället. Ah längtar lite efter att få komma hem till dem. Ska försöka hinna göra klart en av mina läxor idag också. Jaaaaa förresten nu har vi äntligen fått läxa! Heheheh har saknat att plugga, men nu är det igång igen.

Såhär SEXIG är jag i mina glasögon. HAHAHAHAH. Fast vafan, de är bara "hemma glasögon" ändå. Ska beställa tid till linser. Euuuuuuuuuw så jobbigt att peta in dem i ögonen.

K I S S E S, B B B E N G T A

Kommentarer
Postat av: fanny

hehe nej hon är inte bäst, var bara för att få tyst på henne :) hehe.

och ja du, kines undrar jag om du liknar eller vad tusan det är..? hehe

du var söt in glasses :)

2010-09-06 @ 21:46:51
URL: http://fannypalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0