i'll always wait for you

Ahhhhhhhhhu. Jag som aldrig blir förkyld annars är helt täppt i näsan nu. Lite jobbigt men sålänge det inte blir värre är det helt okej. I alla fall så är det THE DAY TODAY if you know what i mean? Idag ska jag äntligen få se Zlatan live för första gången någonsin. Och kom nu inte "ah jag har sätt zlatan blablabla" för tro mig... jag har hört det förut. Nu ska JAG också få se hannnnnnnnnnn !!!!!♥

Annars så har skolan varit nice. Träningen imorse gick först lite halvdant men sen blev det bättre tyckte jag. Skönt att få avsluta bra i alla fall. Hade min första spanska lektion idag också (FAN KOM NU PÅ ATT JAG HADE LÄXA I DE) och min första matte lektion. Spanskan gick utmärkt, matten var det lite värre med. Ska räkna klart hela Matte A fram tills December. Då kommer slutprovet. Fuckkkkkk..

P.S AHHAHAHAH kolla sista bilden haha säxiiiii

K I S S E S, B B B E N G T A

Kommentarer
Postat av: sarah

jag har sett zlatan innan :O hhahaha..

skoja bara med dig;D.. ta många foto, fast inte på zlatan på snygga san marinos ;D hahah <3

2010-09-07 @ 16:27:41
URL: http://sabes.blogg.se/
Postat av: hannah

ditt hår är så fint på dessa bilderna fellieee:D<3

2010-09-07 @ 16:46:05
Postat av: sabina

superfint hår =)

2010-09-07 @ 17:41:47
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0