if u were my kid, i would be ashamed

Fyfan vad jobbigt det är att starta ett eget företag hehe. Har suttit sen åtta och arbetat på skitet, är inte ens halvklar. Ohgud vad mycket mer läxor jag har kvar att bli klar med. Samtidigt som det är as-stressande så måste jag erkänna att det faktiskt är rätt kul också. Sålänge man inte fastnar i facebook då vill säga. Men att bli tilldelad ett MVG är störtkul! Det får en liksom att vilja plugga ännu mer i de andra ämnena så att man inte är sämre i något.

Äh, pyamasen är på och mamma har gjort fläta i håret. Just like the olden days. Ah, älskar att bli ompysslad av mami. Hon kommer aldrig få ut mig ifrån detta huset hahah.

Är super bloggsugen, men måste verkligen fortsätta plugga. Uppdaterar säkert mer sen ifall jag inte däckar. Hoppas verkligen jag inte gör det för jag funderar på att läsa en bok innan jag somnar på riktigt. Mamma kom hem med tre böcker åt mig häromdagen. Någon vill att jag ska bli smart :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0