i smell poooooop

Bror: HAHAHAHA hela min klass har sett vad du skrivit i min logg på fb
Jag: Vadå?
Bror: Att jag ska sluta bajsa högt för du pluggar.
Jag: HAHAHAHAHAH !
Bror: Ja så sluta skriva det för nu skrattar alla åt mig haha


Direkt eftet detta "samtalet" går han in på toa. Jag skriver i hans logg igen. Han kommer ut.


Jag: Kolla din logg hehehe
Bror: Neeeej vad skrev du? Varför jag bajsar så länge?
Jag: Hahahaha hur visste du?

Ironsikt nog hade han också gjort sån tävling om hur långt toapapper han behöver. Det stod 12.9m eller något sånt. Gissa om jag passade på att kommentera att det inte skulle räcka? HAHAH!

madre y yo.


Kommentarer
Postat av: Natacha

Fin blogg!:)

2010-09-28 @ 17:12:59
URL: http://zatacha.blogg.se/
Postat av: thörn

hahahahahaahaahhahaahahahahhaahahhahaaahahhaahaa! jag såg på fejjan :D <3

2010-09-28 @ 21:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0