i-i-i-i-i-ibra is on fire

Okeeey... Hinner egentligen inte detta just nu menmen. Dags för lördagsmys nu med min söta familj. Alla sitter bänkade framför tvn, cause its ibra. Okej det är bara jag som är bänkad framför ibra, de andra tittar på själva matchen. Det gör ju klart jag med, men framförallt på Ibraaaaa.. Btw, barca suger utan han! Såg ni matchen idag? Hahahaa, Hércolez (stavn?) käkade dem!!!! Moahahahahahahhaa.

Nääää nu ska jag kränga kakor och sånt gott, godis, dricka vatte (Y) hahahaa- Fan va tråkigt inlägg. Men försnacket börjar nu and i better russssh .

vissst e jag söt på bilden btw?

Kommentarer
Postat av: sarah

barca missar inte straffar iaf. :(

hahaha. :) <3

2010-09-11 @ 23:29:55
URL: http://sabes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0