hey where's my life?

Tjugofyra timmar på ett dygn är på tok för lite! Hur i helskotta vill dem att jag ska hinna med alla dessa projekt, prov, inlämningar, träningar, ta de lugnt, umgås med familjen och umgås med vänner? Idag fick jag skippa min träning bara för att jag har ett matteprov på ett och ett halv kapitel på torsdag plus ett stort jävla projekt i en massa ämnen och 70 verb + uppgifter i spanskan tills imorgon. Dock tränar jag hemma istället för att åka iväg och träna med laget. Distanstränar hahaha. Nä men får ångest av att missa en hel träning när jag inte ens är sjuk. Blir fys hemma tillsammans med Sarah. De hon inte vet om ännu är att vi ska springa i backar hahahaha. Snälla läs inte detta inlägget innan vi kommit ut *ber*.


Kommentarer
Postat av: sarah

siht vad förkyld jag blev precis.. stannar nog hemma..



haha, ne bara skoja ;D här ska det springas!! :D

2010-09-20 @ 19:11:46
URL: http://sabes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0