hey, let me go

Kan ni gissa vad jag gör just nu? .... Helt korrekt! Jag pluggar, känns som mitt liv har sprungit och gömt sig någonstans haha. Allt jag gjort de senaste två veckorna är att plugga, varenda dag. Det är svårt att ligga på topp men visst fan klarar jag av det. Än så länge haha.

Damn jag är så jäkla stolt över mig själv! Fortsätter jag såhär så ska jag bjuda mig själv på en resa till ett varmt land till våren. Okejjjjjj, de där kanske redan är bestämt men ändå. Måste muta mig med något ju. Åker med ett par kompisar, men vi vet inte vilket land ännu haha, blir väl antagligen Turkiet för där hittar Fanny till de bästa festställena sa hon hahahah. Fauuuuuuun ......... Now im off this break.

Är det bara jag som saknar sommarn ELLLLOR ?!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0