hermanas

NU ÄRRRRRRRE DAGS FÖR FREDAGS MYS OM DET SÅ ÄR DET SISTA JAG GÖRRRRR!!!! Sitter och myser med min lilla söta syster framför datorn, vi "hyr" en film; a walk to remember. Min vovve försöker putta bort min syster ifrån knäet så han kan sätta sig där hahahha. Han är så sööööööt, förutom när han hårar ner hela min matte. Då är han inte lika söt längre.

Pahahha just nu sitter hon och läser igenom vad jag skriver. Hon bara "varför skriver du så många R och vad betyder det?". Aww, helt incredible att hon redan kan läsa så bra?! Hon börjar bli stor nu, få passa på att mysa gärnet nu medans hon fortfarande vill vara hemma med sin syster istället för att vara ute och träffa killar. Hahaha ojojoj kommer bli tufft för hennes framtida pojkvänner, en storebror och en storasyster som håller koll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0