feel the rythm in your soul

Lyckat att jag somnade i soffan klockan 22:00, på en fredag när jag egentligen skulle plugga. Fast iförsej har jag vaknat nu igen, som ni kanske märkt hehehehe. Dock orkar jag absolut inte plugga, känner liksom inte för det. Kommer däcka när som helst igen. Men har ångest, måste bli klar med lite projekt nu vafan så jag kan slappna av nästa vecka. Måste verkligen ha träning som numero uno nästa vecka då jag kaaanske har råkat ge ett löfte som jag kaaanske inte kommer kunna hålla. Men så är det ju när man tränar med killar... F*ck, vf fick ni den bästa kroppen för fotboll?

Vill ringa min släkt i Estados Unidos (USA) & be dom möta upp mig på flygplatsen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar killen på din dör ;) ;)

hehehehhe

2010-09-25 @ 18:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0