at school mtf

HEHEHHEHEHE sitter i skolan. Har just nu en lektion om något tråkigt parti. Det är vänster (tror jag) därför orkar jag inte lyssna, typ. Nä skoja, shit så taskig. Men hennes röst är jättetråkig. HAHA ser läraren detta jag skriver så tror jag att jag blir utslängd eller något hahahahaha....

Hade precis rast där jag handlade skit mycket godissss. Mummmmmmmsszzzz. Shh dont tell ma mama. Handlade faktiskt en kalender också så att jag kan skriva upp alla läxor.

...Wait! Tror de e höger som är här. Ähum, ska nog anteckna lite nu. Hörs sen. Btw, fan va coolt jag livebloggar direkt ifrån skolan!

btw igen.. De va vänster. Hon har ingen aning vad han pratar om :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0