all you ever gave me was bad karma

Öhhhhhhhhhh är skit trött! Sitter på youtube och kollar massa klipp med ibra, top ten goals och en massa sånt medans min vovve ligger och sover bredvid mig haha. Ah jag måste också sova, har match imorgon. Ska äta gröt till frukost, blääää.

Aja efter Milan matchen stack jag ut en stund med ett par kompisar. Gjorde inget speciellt. Jag var fortfarande så taggad efter matchen så jag snackade bara fotboll haha. Nä asså .... Im falling asleep, plus har ont i halsen och mår illa. Ikkkkkkkke helt okej. Nu ska jag sova mig frisk!


Kommentarer
Postat av: caroline

nu ska vi ut och feeeesta baaaabyyyyyyyyy !

hihihi han va över gullig igår :$ fast lite konstig då du kom men jaa hhahahah love yaaaa

2010-09-12 @ 10:55:52
Postat av: MADELEINEKING

hihi så söt bebis

2010-09-12 @ 11:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0