weight

Ända sen förra året har jag haft som mål att gå upp tio kilo. Slutet är nog alltid jobbigast. En dag för ett tag sen vägde jag 54.5kg och gissa om jag var överlycklig då jag bara hade ett ½ kg kvar till viktmålet. Idag tänkte jag att jag nog borde gått upp de sista halva kilot nu. Tror ni då fan inte att jag väger 53kg istället?! Vad hände där liksom? Här äter jag som en gris för att nå den vikten jag vill så går jag ner istället. Litta kassst sådär. Men ja vad ska man göra. Nu har jag i alla fall en andledning till att kränga en chipspåse till kvällens match.

SVERIGE - SCHWEIZ gooooo sweden!


Kommentarer
Postat av: Anonym

:O

2010-10-11 @ 23:04:35
Postat av: thörn

väntaaa.. de mötte holland? :P

2010-10-13 @ 22:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0